تاثیر کالابا در جهان امروز
نوشته شده توسط : کمیل حسینی

تاثیر کالابا در جهان امروز 

در پروتکل دوازدهم، فلاسفه خبیث صهیونیسم نیز به موضوع تأکید کرده‌اند: ما جریان مطبوعات و روزنامه‌نگاری را بدین صورت در خدمت خویش در می‌آوریم؛ آرام‌آرام به سمت صهیونی کردن مطبوعات حرکت می‌کنیم و افسار و عنان آن را به دست گرفته و به سمت خود منعطف می‌سازیم. ما نباید بگذاریم که دشمنان ما به روزنامه‌ها و رسانه‌های بدون کنترل و نظارت ما برای مردم بیان شود. حکومت ما افسار بیشتر مطبوعات را به دست خواهد گرفت و با این تدبیر، ما بالاترین نیروی جهت‌دهنده به افکار عمومی را در اختیار خواهیم گرفت.

بدین ترتیب تاثیر کابالا ، امروزه سینما، تلویزیون، مطبوعات، اینترنت و سایر دستگاه‌های تبلیغاتی جهان را کنترل می‌کنند و در اختیار کامل خودشان دارند به گونه‌ای که علی‌رغم تعدد رسانه‌ها، کل جریان خبری در غرب در یک جهت خاص حرکت می‌کند. صهیونیست‌ها در آمریکا بر بیش از پنجاه درصد از شبکه‌های چاپ و نشر تسلط کامل دارند.

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران که یکی از مهم‌ترین سندیکاهای مربوط به روزنامه‌نگاران جهان است در سال ۱۹۹۰ گزارشی دربارۀ هفت مالک عمدۀ رسانه‌های همگانی چاپ کرد؛ از این جمع «روپرت مرداک» یهودی استرالیایی الاصل با ۲۸۰۰۰ حقوق‌بگیر! پیشتاز بوده است.

شرکت «نیوز کُرپوریشن لیمیتد» که به روپرت مرداک تعلق دارد از لحاظ قلمرو جغرافیایی یکی از بزرگ‌ترین غول‌های جهان محسوب می‌شود که فقط در سال ۱۹۹۶ حدود ۱۰ میلیارد دلار سود کرد شرکت فیلمسازی فاکس قرن بیستم، شبکه تلویزیونی- ماهواره‌ای فاکس و فاکس‌نیوز، نیوز کروپ در انگلستان، شبکۀ تلویزونی اسکای و روزنامه‌های کثیر الانتشار تایمز، ساندی‌تایمز و سان در اختیار و تحت سلطه‌ی مرداک است.

نفوذ اختاپوس صهیونیسم بین‌المللی بر رسانه‌ها از جمله شبکه‌های تلویزیونی، مطبوعات، اینترنت، سینما، رادیو و… امری ثابت و غیرقابل انکار است که بیش از این نیاز به توضیح ندارد و پر واضح است. در غرب جلوی دهان کسی را نمی‌گیرند؛ چاپ و انتشار هر نشریه همچنین تولید فیلم و سریال اگر چه نه تحقیقا بلکه تقریبا آزاد است. هرکس می‌تواند هر چه می‌خواهد بگوید و این مهم نیست، آنچه اهمیت دارد آن چیزی است که فهمیده می‌شود.

در چنین حالتی هر چه فعالیت وسایل ارتباط جمعی رسمی و غیررسمی بیشتر می‌شود، هر چه بیشتر می‌گویند، می‌شنوند، می‌نویسند و منتشر می‌کنند، عوامل سانسور به هدف‌های خود نزدیک‌تر می‌شوند و جامعه مثل کسی که در مرداب افتاده باشد، هر چه بیشتر دست‌وپا بزند، بیشتر در گل و لای تبلیغات تحریفی فرو می‌رود و این یکی از شگردهای اصحاب رسانه یهودیان در غرب است.




:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: